|
||||||
| FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Techie
|
Nu we allemaal Fris en Fruitig het jaar 2010 in zijn gegaan zijn natuurlijk allerlei goede voornemens aan het maken. Maar wat is nou een goede voornemen voor ons als gamer?
Mijn goede voornemen is om EIN-DE-LIJK eens als die games die stof liggen te verzamelen uit te spelen, de verhalen te voltooien en de Gamerscore daarmee eens te boosten. Ik heb hiervoor mijn GamerDNA profiel compleet schoongemaakt, GamerDNA is een site waarmee exact wordt bijgehouden welke game je op welke dag speelt. en of er trophies en achievements worden gehaald. Dit werkt met Xbox Live, PSN, Steam en Xfire. jullie kunnen dus mijn status bijhouden. Ik heb namelijk wel jullie aanmoediging hiervoor nodig, en zoals stoppen met roken betreft. Het gaat makkelijker als je het samen doet. Wie doet er nog meer mee? of wie heeft een ander game-gerelateerd goed voornemen? Http://razelim.gamerdna.com
|
|
|
#2 |
|
Hoofd Redactie
|
Een geweldig voornemen om al die oude games te gaan spelen! Dat voornemen heb ik echter al zo lang dat ik me niet meer kan herinneren wanneer ik er voor het eerst mee op de proppen kwam. Op dit moment nog zo goed als niet gespeeld en wel in de collectie:
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (NDS) The Legend of Zelda: Spirit Tracks (NDS) Assassin's Creed II (X360) Mass Effect (X360) Mirror's Edge (X360) Resident Evil 5 (X360) Left 4 Dead 2 (PC) Band Hero (PS3) Bayonetta (PS3) Dragon Age: Origins (PS3) Guitar Hero 5 (PS3) Kortweg ook wel: een kleine paar honderd uur aan games, en dan heb ik alleen de meest recente aankopen meegerekend. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Techie
|
Ik zie je op GamerDNA dan
![]() Gewoon de tanden er in zetten, en Posten wat je nu uit hebt!
|
|
|
#4 |
|
Redactie
|
Vooruit, ik doe ook maar mee en begin gelijk goed. Assassin's Creed II gisteravond uitgespeeld.
![]() Hier mijn DNA: http://vashnl.gamerdna.com/
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
Ik doe ook mee...hierbij mijn DNA
http://cybere.gamerdna.com/ (Ik zal alleen niet echt actief zijn de komende dagen, mijn PS3 moet ik nog steeds opsturen) - Worden trophies en achievements trouwens automatisch bijgewerkt? - Worden in het verleden behaalde trophies en achievements bijgewerkt?
Laatst gewijzigd door CyberE : 5 januari 2010 om 13:54. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Techie
|
Het houd je behaalde trophies en achievements bij, of het je in het verleden behaalde achievements bijhoud, weet ik niet.
Maar gaan jullie nu ook allemaal proberen alle games die je hebt uit te spelen?
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
Ok thanx...
Dat probeer ik meestal wel, maar er zijn natuurlijk gradaties in het uitspelen. Bedoel je hiermee, de storyline uitgespeeld hebben of alle trophies/achievements behalen? Dat eerste doe/probeer ik sowieso altijd bij een game en dat tweede...eigenlijk totdat het mij begint te vervelen.. ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Techie
|
Ik denk dat alle trophies/achievements halen misschien een beetje erg heftig is. Dat is me ook maar met 5 spellen gelukt. Helemaal omdat veel achievements achterlijke eisen hebben. Maar minstens toch de story mode halen, en mogelijk over de 700 punten zien te komen, lijkt me toch geen slechte opgave.
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
Ik moet ook leren meer op spellen leren spelen, Ik heb nu voor spellen voor de DS en heb ze nog geen één uitgespeeld (GTA wel storyline). Dus ik ga ook mijn best doen om ook MW uit te spelen (Wat voor mij een moeilijke game is, als eerste game voor de Xbox)
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
Eigenlijk moet ik Arkham Asylum op de xbox nog eens uitspelen... Was super enthousiast over het spel, maar door tijdsgebrek is het terug in de kast beland en had ik nog weinig zin om er opnieuw aan te beginnen.
Dus m'n voornemen is niet alles uit te spelen, maar dat spel toch al ^^ Na mini ninjas, weliswaar! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hoofd Redactie
|
Die was ik nog vergeten ook: Arkham Asylum moet ik ook nog doen! Waar haal ik de tijd vandaan om dit toch allemaal te spelen... En dan komt straks ook nog World of Warcraft: Cataclysm! Daar gaat mijn sociale leven
. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Junior Member
|
Ik heb brütal legend al helemaal doorkruist op normal. Nu moet ik hem nog een keer doen op brütal.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Junior Member
|
Hmmmm Brütal Legend heb ik steeds vanaf een afstandje stiekem best interessant gevonden... Is het wat?
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Techie
|
Brutal Legend is werkelijk een verfrissing in het gamegenre. Als je van hack n slash met een strategie sausje houd. Voorkeur van Metal zorgt er wel voor dat je het spel beter waardeerd.
Ontopic: Too Human is uit! uiteindelijke score is 605 punten. ga proberen nog wat meer er uit te halen. Daarna lekker aan Avatar beginnen!
|
|
|
#15 |
|
Hoofd Redactie
|
Nice, je goede voornemen werpt direct zijn vruchten af. Avatar lijkt me ook nog wel aardig, maar met name omdat de film zo cool is. Ga vanavond voor de 2e keer naar de 3D versie en kijk er echt enorm naar uit!
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Junior Member
|
Aah ik doe gezellig mee!
http://curseddarkus.gamerdna.com/ Een aantal games die ik nog graag wil uitspelen; -Forza Motorsport 3 -Dragon Age: Origins (na dik een week pas level 5) -Timeshift (niet geweldig, maar zo vaak alweer in de kast gedumpt...) -Ninja Gaiden 2 (klote levels op het eind! Zoo lastig) En uiteraard een hoop nieuwe spellen ![]() Naast een gamers voornemen heb ik er nog een; -relatie (flinke tijd geleden) -flink trainen voor een aantal wieler-rondes (lokale amateur rondes )!-op vakantie naar één van mijn droom-landen. Dus een hoop te doen, maar ik kijk enorm uit naar dit hele jaar. Er staat zoveel leuks aan te komen! Even een edit: Ik had verwacht dat je jouw gamertag, en X-fire tag kon toevoegen. Maar dat kan blijkbaar niet? Of kijk ik er over heen? Laatst gewijzigd door Darkfire : 8 januari 2010 om 23:35. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
100% PlayStation
|
Meer games uitspeelen.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Techie
|
@ klaudkil, daar gaat dit topic over, vanmdaar de gamerdna. Zodat we bij kunnen houden wat we spelen en wanneer het uit is.
@Darkfire, je kan je Steam, Xfire, XBL, PSN, Wii en EA tag invoeren, van XBL en xfire weet ik zeker dat ie het bijhoud.
|
|
|
#19 |
|
Redactie
|
Ok, eindelijk Call of Juarez voor de PC binnen. Heb alleen nog een paar titels liggen voor de PC waar ik eigenlijk eerst doorheen moet.
Maar welke eerst? Batman: Arkham Asylum? Call of Duty: World at War? of toch maar Brothers in Arms: Hell's Highway? ![]()
|
|
|
|
#20 |
|
Techie
|
Ik zou van Call of Duty naar BiA naar Batman gaan, als je het andersom doet, valt alles tegen na batman
![]()
|