|
||||||
| FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Administrator
|
![]() Ontwikkelaar: Infinity Ward Uitgever: Activision Genre: FPS Spelers: 18 Releasedatum: 10-11-2009 Beschrijving: Call of Duty: Modern Warfare 2 is een first-person shooter die zich in het heden afspeelt. De andere Call of Duty's (met uitzondering van het eerste deel van Modern Warfare) spelen zich af in de Tweede Wereldoorlog. In Modern Warfare 2 is de radicale Russische ultranationalitische organisatie terug met Vladimir Makarov als leider. Task Force 141 ziet Makarov's invloed groeien en wil daar een eind aan maken. Video's: Call of Duty: Modern Warfare 2 - Launch Trailer Call of Duty: Modern Warfare 2 - Uncut Multiplayer Gameplay Call of Duty: Modern Warfare 2 AC130 Kill Streak trailer Screenshots: ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
|
Zojuist drie uur zitten spelen en rondgekeken. Wanneer je van Modern Warfare genoten hebt, dan is het tweede deel zeker aan te raden. Grafisch niet heel anders, maar de singleplayer bevat veel meer actie dan het eerste deel. Ook zitten er behoorlijk brute missies in, die ik niet had verwacht. Wel erg vet gedaan!
Iemand anders al gespeeld? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
Yea...ik ben al vanaf zaterdag bezig en moet zeggen dat het een dikke game is. Grafisch (op de 360) inderdaad geen mega verbetering, maar dat maakt de chaotische actie meer dan goed. Wel zitten er enkele aanstootgevende missies in, zoals dat met die russen op het vliegveld en een stuk waar je af en toe kindsoldaten als militia in je vizier krijgt, maar let's face it...thats war. Ik vind het best goed dat dat soort dingen nu ook eens belicht worden, al was het best even schrikken toen ik het zag.
CoD MW2 is een musthave als je de eerste vet vond. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Redactie
|
Vergeet Modern Warfare 2! Modern Warfare 3 is al aangekondigd!
Dacht je dat MW2 realistisch was? Wacht maar tot Infinity Ward met deze titel op de proppen komt. Beste oorlogssimulator ooit! Klik op de link hieronder voor de eerste beelden. Modern Warfare 3 Revealed!
|
|
|
|
#5 |
|
Administrator
|
Hahahah, deze gaat uiteraard direct in de pre-order!
GOTY van 2010! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
ik heb gister avond ( 9 november ) het spel besteld vandaag kreeg ik een email dat hij verzonden is hoe lang duurt het dan voor dat ik hem ontvang ??
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Administrator
|
Over het algemeen komt hij morgen bij je binnen.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
Zieke game! Zit al op lvl 11 in de MP, singleplayer heel ff eerste missie gechecked en de PC versie is grafisch niet héél anders, maar wel een stuk opgepoetst. Zitten echt hele vette details in en ik kan niet wachten tot ik het verhaal verder kan zien ontwikkelen!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
|
ik heb noch niet binnen terwijl ik hem 9 november heb gekocht !!
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Administrator
|
Hallo Gasies,
Buiten dat dit het verkeerde forum is, kun je een mail sturen met daarin dat de game niet is aangekomen? http://www.gamersland.com/contact.html bedankt! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Junior Member
|
Mijn god was is de singleplayer machtig.
Wat een ervaring! Het is zo massaal en geweldig bedacht, het geeft een ontzettende kick om telkens (met surround sound) letterlijk in crossfire te zitten. De levens in de US zijn ook zeer indrukwekkend. Op een begeven moment zat ik gewoon echt in de lucht en in de verte te staren, gewoon omdat er overal iets gebeurd. De multiplayer is trouwens ook erg gaaf, loopt goed, veel uitbreidingen/perks/challenges, maar ik vind dat Team Deathmatch veel van dezelfde levels pakt. Ik ga iig weer verder! ![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
echt een geweldig spel
ben nu lv 28 ofzo maar ben nog niet zo heel lang bezig GT dannyrobijn me hoogste killstreak is 8 maar dat had hoger kunnen zijn want ik kreeg een tactikal nuke om me oren :P xD voeg me toe en vecht met me ![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Junior Member
|
heel vet spel! heb m hier ook gekocht
![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Junior Member
|
Hoewel ik shooters eigenlijk beter vind op PC, ben ik toch wat blij met mijn PS3 versie van CoD MW2! Erg lekker spel! De singleplayer is vet, maar de multiplayer is echt geniaal. En zeker nu die glitches zijn weggewerkt vind ik het helemaal top
. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Member
|
zekersteweten alucard
ben nu lv 38 en ik wil die prestige 70 halen begin ook steeds meer helis te halen ![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Junior Member
|
Ondertussen alweer level 60 in tweede prestige.
M4A1 heb ik bijna volledig klaar, ik moet alleen nog 400 headshots. Deze prestige ben ik met de FAMAS bezig, en voor afwisseling de M16A4. Het is trouwens belachelijk dat de FAMAS, met slechtere stats, vaker 'one-burst' kills heeft dan de M16. Ik heb op beide een silencer zitten, zonder stopping-power. Maar het komt te vaak voor dat ik met de M16 na drie bursts nog geen kill heb, laat staan na twee. Er zijn wel vaker van dat soort rare dingen. Ook de verbinding laat nog wel vaak te wensen over! Dus, als afwisseling spelen we tegenwoordig weer Halo 3 ![]() |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Junior Member
|
Top Spel Dat 3rd Perrson is Ook egt ZO GRUWELIJK!
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hoofd Redactie
|
Third Person is nooit mijn ding geweest met shooters zoals deze. Als ik dat wil spelen dan doe ik wel Uncharted 2 online, want dat schijnt ook erg goed te zijn. Maar in Modern Warfare 2 zal je me dus nooit in een 3rd person potje tegenkomen.
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Junior Member
|
ik vind het toppie
|