|
||||||
| FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Zoek in deze discussie |
|
|
#1 |
|
Junior Member
|
Retro Games en Consoles verzamelen, dat is onze hobby.
Wij hebben dan ook ons eigen SpelComputer Museum Ons Museum is opengesteld voor publiek, weliswaar op afspraak. Een afspraak kun je maken via het mail adres dat op onze website staat vermeld. Tweedehands Spellen en SpelComputers verzamelen is leuk. Hier houden we soms erg veel dubbele spulletjes aan over. Een heleboel medeverzamelaars hebben het zelfde "probleem". Maar we hebben de oplossing hiervoor gevonden namelijk ruilen en / of verkopen. Dus organiseren we een aantal keer per jaar een beurs. Op 5 Oktober in Apeldoorn doen we dit dan ook weer. Op deze beursdag zijn er weer volop spulletjes te vinden voor iedereen. De MSX, Atari, PlayStation, Xbox, Nintendo en Commodore en er zijn nog veel, véél meer merken aanwezig, al dan niet voor de verkoop of om te laten zien. Met ruim 20 Standhouders en met 85 tafels vol met goederen zal er ook voor jou iets bij kunnen zijn. Op 5 Oktober 2008 van 10.00 uur tot 16.00 uur. Het Wijkcentrum De Stolp in Apeldoorn is een pracht locatie die wij al eerder mochten gebruiken. Aan het Violierenplein 101 met de Postcode 7329 DR. Er zijn verzamelaars die van alles met de Consoles en / of spellen doen. Sommige maken het mogelijk om met hele oude consoles hedendaagse dingen te doen. Andere produceren zelfs nieuwe spellen voor de Retro Consoles. Op deze dag zal Bas Kornalijnslijper komen met een Videopac Primeur, we zijn benieuwd. Het wordt zeker een gezellige dag, kom kijken en ervaar de nostalgie. De organisatie is in handen van Stichting Bonami Spelcomputers de eigenaar van het Bonami Spelcomputer Museum. www.bonami-spelcomputer-museum.nl Wij wensen iedereen een hele leuke dag toe. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
Huh eigenlijk moet ik ook eens daar gaan kijken er staan een boel computers die ik nog nooit heb gezien, helaas kan ik niet op 5 oktober.... succes met de opendag
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Junior Member
|
Citaat:
![]() Houd onze agenda op de website in de gaten. Er komen eind van deze week een aantal beursen bij te staan. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
Tis dat het zoveel ruimte in neemt, maar een NES of SNES zou ik nog wel willen hebben.
![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
Klinkt heel leuk vind het jammer dat ik al een afspraak heb staan op 5 oktober. Atari brings back good old memories!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
|
Ik ben zelf ook bezig om al mijn oude consoles of spelcomputers terug te winnen.
2 maanden geleden heb ik weer een oude MSX op de kop weten te tikken. Helaas lukt het nog niet om de 300 gedownloade spellen (audio bestanden) om te zetten naar een casette bandje, zodat de MSX ze ook begrijpt. Heb al meerdere pogingen gedaan, maar helaas. Verder ben ik nog opzoek naar een NES en een SNES. Dan heb ik mijn verzameling weer compleet als ik kijk naar wat ik vroeger had. Daarna gaan we zoeken naar de andere oude consoles. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
Gisteren bij Bonami een oude NES opgehaald met alle Mario games en Gremlins(2).
We kwamen daar binnen en ik begon al te kwijlen. Wat een spullen hebben ze zeg !!! Eenmaal thuis gekomen, de NES aangesloten en even lekker old school zitten gamen. HEERLIJK !!!! ![]() |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Junior Member
|
Citaat:
Mogelijk heb je dan wel tijd ? www.bonami-spelcomputer-museum.nl |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Administrator
|
hmm misschien iets om in de gaten te houden. Heb zelf een aantal "retro" systemen staan, zoals NES, SNES, DreamCast, GameGear en MegaDrive.
Misschien dat ik wat leuke spullen kan scoren op de beurs. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
100% PlayStation
|
via rotterdam is het moeilijk om daar te komen? want ik wil daar zeker een x heen.lijkt me zoo cool
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Administrator
|
kwestie van de auto pakken of de trein? Denk dat het wel te doen is.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
100% PlayStation
|
Ja de trein denk ik.
Maarja na een aantal foto's en video te hebben gezien ben ik verkocht. Ik ga er heen! Dus als iemand er ook heen gaat en je ziet een kleine jongen met een nette zwart jas lopen te geilen op al die playstation spelletjes... THATS me!:P |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Techie
|
Wie gaan er uiteindelijk de 28e?
|
|
|
#15 |
|
Redactie
|
Ik uiteraard. Als het goed is gaat OSH32 ook, maar wil niet voor hem spreken eigenlijk.
Dus laat het even weten dude. ![]()
|
|
|
|
#16 |
|
Junior Member
|
Hoe zijn de prijzen op de retrobeurs? Zijn deze een beetje redelijk? Het is voor mij niet echt om de hoek, en om dan met lege handen thuis te komen is ook zo zonde!
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Techie
|
Het is een verzamerlaarsbeurs. Zeldzame dingen blijven duur. Verder kan je ongeveer rekenen op tweedehandsprijzen.
|
|
|
#18 |
|
Junior Member
|
Apeldoorn, dat pak ik even met de fiets als het weer het toelaat.
Ik ben ga er wel even langs, lijkt me erg leuk. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Techie
|
Ik moet helaas vertellen dat ik het niet ga redden. Ik heb helaas erg veel papier- en verhuiswerk te doen dat weekend. En dat gaat even voor videogames. Sorry mensen
![]()
|
|
|
#20 |
|
Junior Member
|
Ooh dat is jammer Raz
![]() Naja dan moet ik maar even Vash en OSH opzoeken daar he! ![]() |
|
|